Case

Taken: ontwerp & bouw van de algemene- en “werken bij” website

FRISS is de expert op het gebied van fraude, risico & compliance voor de verzekeringsbranche met klanten zoals Aegon, Allsecur, Independer en Inshared. Het bedrijf heeft een unieke wereldwijde dekking met 50+ implementaties in meer dan 10 landen en breid zich met een snel tempo uit.

De opdracht van FRISS was om een nieuwe website te ontwerpen gebaseerd op de kleuren van hun bestaande logo. De opgegeven sleutelwoorden waren zakelijk, modern, fun, en vertrouwen. Daarnaast wilden ze dat de back-office zeer flexibel zou worden en dat ze alle content zelf zouden kunnen aanpassen en onderhouden. Een ander belangrijk aspect was de mogelijkheid om de website uit te kunnen met nieuwe functionaliteit. Sinds de oplevering hebben we dan ook al meerdere nieuwe modules bij mogen bouwen waaronder een vacature omgeving.












Door de jaren heen hebben we diverse nieuwe toevoegingen mogen ontwikkelen voor deze website. In 2017 hebben we voor Friss ook de FraudTalks Conference website mogen ontwerpen en bouwen. In vervolg mochten we de overkoepelende website FraudTalks website ook realiseren.

www.friss.eu

Roots in the Woods festival
Pizzeria Pibia