Case

Taken: filmen + editen + fotografie

AMFI staat voor Amsterdam Fashion Institute, op deze opleiding wordt je klaar gestoomd voor je carrière in de (internationale) modewereld. Magazine, ontwerpen of branding. De keuze is aan jou.

Voor AMFI hebben we aan diverse projecten/concepten mee mogen werken waaronder Abercrombie and Fitch , Become a Disruptor, Dual en Ruis.

AMFI: Abercrombie and Fitch

How-to is een reeks van drie video’s die gericht zijn op de doelgroep van Abercombi and Fitch. Een concept door Kayleigh.

How to: Make the perfect cocktail

“How To” is een serie bestaande uit drie korte video’s. Het concept is bedacht door Kayleigh Ferron en is tevens haar afstudeer project. Haar doelgroep was het publiek van kledingmerk Abercrombie and Fitch. Het moest aansluiten bij hun tone of voice. De eerste video was how to 2

‘How to: Take the perfect selfie

De tweede video uit de reeks geeft de kijker ultieme tips om de perfecte selfie te kunnen maken. Met een leuke twist toont het op creatieve wijze wat je moet doen om er perfect op te staan. We hebben hier gebruik gemaakt van meerdere hoeken om de video dynamisch te maken. Een witte studio geeft al snel een ruimtelijk gevoel, die ruimte hebben we optimaal benut tijdens het draaien.

How to: Tie a tie

“De laatste video uit de reeks. De uitdaging hier was om de kleine handelingen duidelijk in beeld te krijgen. We hebben gekozen voor meerdere hoeken zodat je iedere handeling duidelijk kunt zien.

AMFI: Become a Disruptor

Stuart is een pop up fashion platform gestart door studenten van het AMFI. Een platform die het huidige mode systeem uitdaagt door onverwachte publicaties te plaatsen op zowel offline als online media. How to become a disruptor geeft een beeld over hoe jij als persoon een beetje bewuster met het kopen van kleding kan omgaan.


AMFI: Dual

Een ander project die op het AMFI behandeld werd was het opzetten van een merk. In dit geval heette het merk “Dual”. Zij waren een platform die aanwezig was op verschillende zo geheette channels. Zo waren zij actief op social media, hadden ze een magazine en een online platform. Aan ons werd gevraagd of wij een prikkelende teaser konden maken van de fotoshoot. De foto’s en video werden gebruikt om het artikel visueel te ondersteunen in het offline en online magazine. Tevens hebben wij meegewerkt aan het opmaken van de Dual website.

AMFI: Ruis

Een ander project die op het AMFI behandeld werd was het opzetten van een merk. In dit geval heette het merk “Dual”. Zij waren een platform die aanwezig was op verschillende zo geheette channels. Zo waren zij actief op social media, hadden ze een magazine en een online platform. Aan ons werd gevraagd of wij een prikkelende teaser konden maken van de fotoshoot. De foto’s en video werden gebruikt om het artikel visueel te ondersteunen in het offline en online magazine. Tevens hebben wij meegewerkt aan het opmaken van de Dual website.

Ruis Lookbook 2014
Triptiek Event 2014
Agile Practice
Duurzaam Repareren